diumenge, 21 de setembre del 2014




Estimats pares i mares dels alumnes de primer curs. Moltes gràcies per la vostra assistència a la reunió de pares de divendres i  per la vostra paciència.
Em vaig oblidar donar-vos un correu personal on em podeu fer arribar les consultes, dubtes o suggeriments que trobeu oportuns. Intentaré contestar-vos el més aviat possible.
És el següent:

mcmoral69@hotmail.com

També vaig oblidar dir-vos que intentaré escriure els deures al blog cada dia, encara que ja sabeu que els vostres infants els duran escrits a l'agenda, i que és molt important que la mireu cada dia. 
Vos deman disculpes per endavant si qualque dia no els puc penjar.

Fins que no tengui disponible el blog de primer curs, vos aniré escrivint aquí, en el de primer cicle.
A la reunió em vàrem quedar per especificar alguns detalls que ja vos aniré explicant al blog. Em sap greu, sempre s'oblida alguna cosa... 

Salutacions a tots/es.... I   BONA   SETMANA !!!